تو نیستی
 
درباره وبلاگ


هر کس یک جور زندگی کردن را دوست داره . . . من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم !!! نه ناراحتم ، نه افسرده . . . فقط چیز جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 56145
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب

عاشقانه های من
من اگر پیامبر بودم معجزه ام خنداندن کودکان خیابانی بود....




 

تونیستی که ببینی چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری است
چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست
چگونه جای تو در جان زندگی سبز است
هنوز پنجره باز است
تو از بلندی ایوان به باغ می نگری



نظرات شما عزیزان:

فاطمه حبیبی
ساعت2:02---11 مهر 1391
سلام عزیزم علی جونم شاید باورت نشه ک من حتی اسمتو بدونم ولی من شب و روز ب فکرتم ¤دوستت دارم¤

فرزانه حسین نژاد
ساعت2:02---11 مهر 1391
بد ترین شکل دلتنگی برای کسی ان است که در کنارش باشی ولی بدانی هرگز به او نخواهی رسید

منیژه منصوری
ساعت2:01---11 مهر 1391
گفت حالت را نمیپرسم
میدانم خوبی.عکس هایت همه با لبخندند
...عکاس نميدانست, وقتی میگوید سیب
من یادحماقت حوا می افتم و پوزخند میزنم!!

نسرین عیسی زاده
ساعت2:01---11 مهر 1391
قدرسكوتم را در بهارنگاهت درياب كه به اندازه ي سكوتم بيادتم ودوستت دارم.

حمید رضا شمس
ساعت2:44---9 مهر 1391
مهدی جان عالیست

شایان
ساعت12:15---8 مهر 1391
خیلی عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 2:52 ::  نويسنده : مهدی افشارزاده